272
Overslaan en naar de inhoud gaan

Alle meest gestelde vragen in verband met Fitopia Outdoor

Aarzel niet om ons te contacteren (info@Fitopia.be) als jouw vraag er niet tussen staat of het antwoord niet duidelijk is voor jou.

Gaat dat wel veilig zijn?
We volgen rigoureus de voorschriften die ons opgelegd worden. Vandaar dat we laten reserveren, zodat we de max aantal aanwezigen continue kunnen controleren. Daarnaast bieden we voldoende ruimte, zodat de gevraagde 1.5m afstand t.o.v. elkaar makkelijk kan gerespecteerd worden. Wij zorgen namelijk voor minimum 10m2 ruimte per persoon .We zorgen ook voor voldoende alcoholgel voor de handen, poetsmateriaal en signalisatie. Er wordt zeer regelmatig gedesinfecteerd door een medewerker van Fitopia.

Hoeveel mensen zijn er samen aanwezig?
Er komen max 20 leden samen, voor de fitness starten we zelfs met slechts 12 deelnemers per zone. De aanvangsuren van de diverse lessen/activiteiten liggen uit elkaar, zodat er onderling zo min mogelijk contact is. Wij voorzien tijd tussen het einde van de afgelopen les en het begin van de volgende. De plaatsen waar er les gegeven wordt liggen ook voldoende uit elkaar. We vragen met nadruk om niet te vroeg te komen en zo snel mogelijk na je activiteit Fitopia weer te verlaten. Het contact met andere leden wordt op die wijze tot een minimum herleid.

Gaat het niet te koud zijn buiten?
De weergoden lijken ons welgezind, het weer ziet er alvast voor volgende week schitterend uit! Hou er niettemin rekening mee dat wanneer de zon weg is het inderdaad snel wat kouder kan zijn en kleed je daarnaar.

Wat gebeurt er als het regent?
Wij volgen dagelijks het weerbericht kort op. Vermits iedereen dient te reserveren, ja, ook de fitnessers, weten wij wie er verwacht wordt. ’s Morgens om 8u en ’s namiddags omstreeks 16u beslissen wij of de activiteiten eventueel gecanceld worden. De ingeschrevenen worden per mail verwittigd. 

Je kan ik online reserveren? 

Je kan reserveren via de website of onze App

We hebben een volledig tutorial filmpje gemaakt om je hierbij te helpen. 
Heb je nog vragen of lukt het niet? Mail naar info@fitopia.be.

Ik probeerde twee lessen te reserveren, maar dat lukte niet?
Dat klopt. Om IEDEREEN gelijke kansen te geven laten we maar 1 reservatie tegelijkertijd toe. Na je les of fitnessbeurt kan je dan reserveren voor een volgende activiteit.

Hoe lang vooraf kan ik reserveren?
Je kan 1 week vooraf reserveren. Als je bv op maandag weet dat je pas zaterdag voor ’t eerst kan komen, wacht dan niet en reserveer reeds je plaats! Realiseer je dat als je wacht tot het laatste moment de les kan volzet zijn. Het maximum aantal aanwezigen zullen we niet overschrijden.

Wat als alle lessen vol lopen?
Dat hopen we van harte! ;-) In dat geval zullen we zeker lessen bij programmeren.
Deze situatie is ook voor ons nieuw, dus we zijn even nieuwsgierig als jullie! 

Mogen wij ons eigen matje meebrengen? 
Bij de yoga is dat al langer gebruikelijk, en dit willen we best aanmoedigen voor alle lessen waar een matje gebruikt wordt. Uiteraard stellen we nog steeds matjes ter beschikking. We vragen om deze op ’t einde van de les te poetsen, spray zal ter beschikking staan. Breng zeker ook een grote handdoek mee. 

Wat gebeurt er met ons lidmaatschap?
We gaan er van uit dat de “dienstverlening” die we maandag opstarten in combinatie met het Fitopia Online programma het betalen van je lidmaatschap verantwoordt. Volgende week staan er trouwens al meer dan 50 medewerkers op de planning!
De onderbrekingen die de vorige weken werden aangevraagd in ‘t kader van de sluiting van Fitopia lopen dus af vanaf maandag. Leden met een wellness lidmaatschap zullen op het einde van de periode (wanneer de sauna opnieuw open mag) worden gecompenseerd voor het wellness gedeelte van het lidmaatschap. 
Kan je je hier voor de één of de andere reden niet in vinden, gelieve ons dan zo snel mogelijk je vorige keuze te bevestigen (50% of 100% compensatie) via deze link